Złoty Medal

O konkursie

W 2013 roku kontynuujemy innowacyjną na Polskim rynku formułę prestiżowej nagrody: Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich. Wyłonienie laureatów konkursu w znacznie wcześniejszym terminie pozwala na realizację silnej komunikacji promocyjnej w mediach, newsletterach do profesjonalistów, a także w Internecie. Działania marketingowe na szeroką skalę powodują zauważalne wzmocnienie świadomości o nagrodzonych produktach.

Dodatkowym elementem promocji i interakcji z konsumentem jest również głosowanie na Złoty Medal MTP - Wybór Konsumenta poprzez dedykowaną stronę internetową, a także za pomocą interaktywnych ekranów do głosowania umieszczonych na tzw. Strefach Mistrzów podczas targów.

Gwarantem jakości nagrodzonych produktów jest renomowane jury,

Partnerem medialnym konkursu jest:

rzeczpospolita_ok.JPG

Więcej informacji o konursie na stronie: www.zlotymedal.mtp.pl  

[ Wstecz ]