Dlaczego warto?

Poznańskie Targi Wyposażenia Kościołów, Przedmiotów Liturgicznych i Dewocjonaliów SAKRALIA to największe tego typu wydarzenie w Polsce zachodniej. W 2016 roku targi odbędą się już po raz siódmy.

sakralia.gifDla wystawców targi SAKRALIA są bardzo dobrą okazją do prezentacji najnowszych propozycji rynkowych wśród:

  • kapłanów
  • osób życia konsekrowanego
  • przedstawicieli rad parafialnych i innych świeckich osób odpowiedzialnych za inwestycje w parafiach
  • katechetów
  • właścicieli i pracowników hurtowni i sklepów z branży sakralnej.

Atutem targów SAKRALIA jest bardzo wysoki udział osób duchownych wśród zwiedzających.

Stoisko na targach Sakralia to także możliwość promocji w mediach. Na poprzedniej edycji obecne były nie tylko media katolickie (Tygodnik Niedziela, Przewodnik Katolicki, Radio Emaus, magazyn ExtraEcclesia, Oremus, Słowo wśród nas, katecheta.pl, liturgia.pl), ale także media ogólnotematyczne. W Centrum Targowym akredytowało się kilkudziesięciu dziennikarzy. Relację z targów nadały ogólnokrajowe stacje telewizyjne w tym m.in. telewizja publiczna TVP, Polsat, TVN24. W swoich serwisach o SAKRALIACH szeroko informowały także rozgłośnie radiowe (m.in. Radio Zet, Radio Eska, Radio Plus czy Tok FM.

Zapytaj o ofertę uczestnictwa >>>

Dla zwiedzających targi SAKRALIA stanowią największą w Polsce zachodniej prezentację oferty producentów i usług dla parafii, zakonów i instytucji działających na rzecz Kościoła. To nieocenione źródło informacji o nowych produktach i aktualnej ofercie rynku. To także możliwość bezpośredniego porównania szerokiego asortymentu produktów i usług oferowanych przez liczną grupę wystawców oraz okazja do zrobienia korzystnych zakupów po promocyjnych cenach (wielu wystawców oferuje na targach specjalne rabaty!). Nie bez znaczenia jest także unikatowy program konferencji skierowanych do duchowieństwa, który wzbogaci ekspozycje wystawców.

Tematyka ekspozycji obejmuje elementy wyposażenia kościołów, sztukę sakralną, dzwony i organy, szaty, naczynia liturgiczne, komunikanty, wina mszalne, sprzęt nagłaśniający i multimedialny, urządzenia do ogrzewania kościołów, usługi z zakresu renowacji zabytków, wydawnictwa, a także ofertę pielgrzymek.

Zobacz szczegółową tematykę targów >>>

_______________________________________________________________________________________________________

ZOBACZ GALERIĘ ZDJĘĆ

_______________________________________________________________________________________________________

► Dlaczego targi?

Udział w każdej imprezie targowej wiąże się z wieloma korzyściami. Oto niektóre z nich.

Targi umożliwiają:

  • pozyskanie nowych klientów
  • kompilację bazy danych nowych klientów
  • wzmocnienie kontaktów z klientami
  • wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług
  • demonstrację i promocję produktów
  • tworzenie wizerunku firmy
  • tworzenie i wzmocnienie marki
  • zwiększenie zainteresowania mediów

Ponadto targi są doskonałym miejscem na:

  • poznanie oczekiwań klientów
  • uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy
  • znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
  • prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów

► Korzyści dla wystawców:

  • zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych)
  • prezentacja nowych produktów (79%)
  • podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%),
  • wymiana i pozyskanie informacji (78%)
  • pozyskanie nowych klientów (77,6%)
  • wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%)
  • wzrost znajomości produktów (75%)
  • rozpoznawanie życzeń klientów (70%)
  • zawieranie umów sprzedaży (64%)
  • wpływanie na decyzje klientów (63%)
  • wzrostu świadomości na temat produktu (58% firm)
  • wymiany oraz zbierania informacji o rynku (50% firm)
  • rozpoznania życzeń klientów (50% firm), wywierania wpływu na decyzje klientów (33% firm)
  • zawierania umów sprzedaży (29% firm)

(Źródło: Austellungs- und MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - EMNID Institute Deutschland)

► Korzyści dla zwiedzających:

  • kompletna, syntetyczna i neutralna informacja
  • doskonała porównywalność ofert
  • możliwość obiektywnej oceny
  • 54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi
  • 48% zwiedzających poszukuje informacji
  • 40% pragnie być na bieżąco z nowymi technologiami
  • 15% odwiedza targi, aby nawiązać kontakty biznesowe

Źródło: Exhibition & Event Association of Australia

► Interaktywność:

  • targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii
  • nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami
  • obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face (87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa (Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)
  • dawni klienci - na targach odnawia się kontakty z byłymi klientami, mając okazję do przedstawienia nowej oferty

► Pełnowymiarowość wystąpienia:

  • ekspozycja na miarę planów i potrzeb
  • szeroka prezentacja nowości
  • pokazy zastosowań produktu
  • spotkania z kontrahentami
  • konferencje prasowe

Efektywność zwrotu inwestycji:

  • badania Exhibition & Event Association of Australia (Stowarzyszenia Targowego Australii) pokazały, że średnie wydatki w wysokości 9% budżetu marketingowego firmy poniesione na uczestnictwo w targach przynoszą zysk w formie 23% wzrostu działalności
  • Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg):
    • 76% gości targowych ma określony plan działania,
    • 48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiłków ze strony sprzedającego, aby zakończyć je pomyślnie
    • finalizacja potencjalnych transakcji omówionych na targach kosztuje 56% mniej niż tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych

► Kompleksowość oferty:

  • pomoc fachowej kadry
  • pełna aranżacja targowego wystąpienia, od budowy stoiska, poprzez organizację prezentacji, konferencji, po akcje promocyjne i reklamowe
  • rozbudowany serwis i jakość
[ Wstecz ]